Post

Τα νέα Επί Τροχάδην

Η Κυριακάτικη εβδομαδιαία σύντομη ενημέρωσή σας

Εβδομάδα παρουσιάσεων, εξελίξεων και αγροτουρισμού(!!!!!) που μας πέρασε.

Ας ξεκινήσουμε όμως με τα νέα από την αγαπημένη μας, κι ας μας πληγώνει, Formula 1.

Πες τα Lewis

Ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής Lewis Hamilton δεν κρύβει τα λόγια του για την κατάσταση που επικρατεί στο στρατόπεδο της Formula 1 όσον αφορά τη θεαματικότητα του πρωταθλήματος και είπε πως δεν υπάρχουν δικαιολογίες που τα μονοθέσια της ακούγονται χειρότερα από αυτά της Formula 2 και οι αγώνες είναι λιγότερο θεαματικοί.

Lewis-Hamilton-Mercedes-642316

Μην αγχώνεσαι Lewis, η λύση βρέθηκε, άλλαξε το λογότυπο.

Ετοιμάζει η Honda την αντεπίθεση της;

Η Honda θέλοντας να αλλάξει την απογοητευτική εικόνα των κινητήρων της έδιωξε τον «μαέστρο» Yasuke Hasegawa που ήταν υπεύθυνος για την εξέλιξη των κινητήρων αλλά και για όσα συνέβαιναν στις πίστες και την δουλειά του την χώρισαν στα δύο.

Νέος τεχνικός διευθυντής θα είναι πλέον ο Toyoharu Tanabe, ενώ η θέση για τον υπεύθυνο εξέλιξης του κινητήρα δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί.

Μειωμένες στο μισό

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία οι προσπεράσεις φέτος ήταν μειωμένες στο μισό και ο αριθμός τους ήταν ο χειρότερος στην εποχή του DRS.

Οι δυσοίωνες προβλέψεις επαληθεύτηκαν καθώς τα γρηγορότερα και φαρδύτερα μονοθέσια δε βελτίωσαν το θέαμα.

O Kubica το θέλει

Μέχρι να κλείσει και επίσημα η τελευταία ανοιχτή θέση στο grip της Formula 1, το όνομα του Kubica θα είναι στη κορυφή της λίστας.

2010-robert-kubica-renault-03

Ο Πολωνός θέλει όσο τίποτα άλλο να επιστρέψει και δηλώνει πως είναι κατά 90% στην ίδια «ετοιμοπόλεμη» κατάσταση που βρισκόταν το 2011 πριν το ατύχημα.

Εμείς περιμένουμε με ανυπομονησία να το δούμε και στην πίστα.

Και η Maserati;

Φήμες θέλουν τη Maserati να ακολουθεί τα βήματα της Alfa Romeo και να επιστρέφει στην Formula 1 με την ομάδα της Haas.

Formula_E_Maserati_2019_render_Tim_Holmes

Άλλες φήμες όμως τη θέλουν στην Formula E. Αν έχεις βαρύ όνομα θα υπάρχουν αυτά, το θέμα είναι να πάρεις σωστές αποφάσεις γιατί εύκολα το χάνεις.

Ferrari Rules

H Ferrari δε συμφωνεί με τους κανονισμούς που θέλει να φέρει η Liberty Media στη Formula 1 από το 2021 (μείωση του προυπολογισμού και των κανονισμών για τις μονάδες ισχύος) και απείλησε ότι θα αποχωρήσει από το πρωτάθλημα.

Επειδή όμως πολλοί θεωρούν τα λόγια αυτά προϊόν στρατηγικής, ο Sergio Marchionne επιστρέφει και τονίζει σε αυτούς που δεν πήραν στα σοβαρά τις απειλές τους, ότι δεν αστειεύονται και θα βγουν από την «πόρτα» αν δεν τους συμφέρει η παραμονή στο πρωτάθλημα.

Formula 1 χωρίς Ferrari;;;; δύσκολο

Και οι δέκα ήταν υπέροχοι

Τα αφεντικά των ομάδων της Formula 1, ψήφισαν τους δέκα κορυφαίους της χρονιάς που μας πέρασε. Ποιοι ήταν;

image16x9.img_.1536.high_

1.Lewis Hamilton 2. Max Verstappen 3. Sebastian Vettel 4. Daniel Ricciardo 5. Esteban Ocon 6. Fernando Alonso 7. Kimi Raikkonen 8. Carlo Sainz 9. Nico Hulkenberg 10. Valtteri Bottas

Αρκετές εκπλήξεις……… δε λέω.

Autosport Αwards

Τα βραβεία Autosport Awards και φέτος βράβευσαν τους καλύτερους οδηγούς και τα καλύτερα αυτοκίνητα για το 2017. Ποιοι και ποια είναι αυτά;

Εδώ μπορείς να τα δεις αναλυτικά.

Jean Todt για πρόεδρος

Ο Γάλλος Jean Todt, εκλέχτηκε για τρίτη συνεχόμενη φορά πρόεδρος της FIA και θα παραμείνει στη θέση του προέδρου, εκτός απροόπτου, μέχρι το 2021.

Συνεργασία FCA Group με Hyundai;

Με τα δημοσιεύματα για πιθανή συγχώνευση του FCA Group και του Hyundai Group να διαδέχονται το ένα το άλλο, το μεγάλο αφεντικό Sergio Marchionne, δήλωσε πως οι συζητήσεις αφορούν μόνο πιθανή τεχνική συνεργασία των δύο εταιρειών.

Τα σενάρια συγχώνευσης άλλωστε για την FCA δεν σταματούν ποτέ.

Ηλεκτρικά όνειρα

Η BMW ανακοίνωσε πως μέχρι το 2025 θα έχει στην γκάμα της 25 υβριδικά-ηλεκτρικά μοντέλα. Γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει να αναμένουμε μοντέλα με ονόματα που ξεκινάνε από το i1 μέχρι το i9 και SUV από το iX1 μέχρι το iX9.

Έφτασε ο ταύρος

Μετά από αρκετή αναμονή η Lamborghini παρουσίασε το SUV της που ακούει στο όνομα του ταύρου, Urus.

2019-lamborghini-urus (4)

Biturbo V8 κινητήρας 4,0-λίτρων, 650 Hp ισχύς 850 Nm ροπής και εμφάνιση Lambo.

Επόμενη στάση nurburgring………μέσω Stelvio…… pass.

Για να σας γλυκάνω

Μιας και είναι Κυριακή πρωί και το ξύπνημα είναι χαλαρό, το πρωινό γεύμα πρέπει να είναι πλουσιοπάροχο και δυναμωτικό.

Ψωμάκι του λαού, βούτυρο και Porsche. Που κολλάει η Porsche;;;

porsche-leipzig-turbienchen-honey

Η γερμανική εταιρεία έχει τοποθετήσει 25 μελίσσια στην περιοχή γύρω από το εργοστάσιο της και μέχρι στιγμής οι εργατικές Γερμανίδες μέλισσες έχουν βγάλει 400 κιλά μελιού με την Porsche να τα διαθέτει προς πώληση. Το Carrero-μελο έγινε ανάρπαστο και οι Γερμανοί θα επεκτείνουν την επένδυση αυτή μέσα στο 2018.

Η έκφραση, τρώω τις Porsche για πρωινό αποκτάει άλλη διάσταση.

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad
Skoda Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

9 από τις πιο Ακριβές Πρόσθετες Επιλογές Αυτοκινήτων!

akrivesepilogessmallthumb

9 από τις πιο Ακριβές Πρόσθετες Επιλογές Αυτοκινήτων! Ας...

Ο Mark Webber στο Τιμόνι της 911 GT2 RS Clubsport! (VIDEO)

clubsportsmallthumb

Ο Mark Webber στο Τιμόνι της 911 GT2 RS...

Η Bugatti Type 57 Είναι Τόσο Σπάνια που η Ρέπλικα της Κοστίζει €1.000.000!

bugattismallthumb

Η Bugatti Type 57 Είναι Τόσο Σπάνια που η...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

9 από τις πιο Ακριβές Πρόσθετες Επιλογές Αυτοκινήτων!

akrivesepilogessmallthumb

9 από τις πιο Ακριβές Πρόσθετες Επιλογές Αυτοκινήτων! Ας...

Η Bugatti Type 57 Είναι Τόσο Σπάνια που η Ρέπλικα της Κοστίζει €1.000.000!

bugattismallthumb

Η Bugatti Type 57 Είναι Τόσο Σπάνια που η...

9 Αγωνιστικά Liveries που Έμειναν στην Ιστορία

liveriessmallthumb

9 Αγωνιστικά Liveries που Έμειναν στην Ιστορία Αγωνιστικό αυτοκίνητο...

HotHatch Banner